who i am
De'BigBos!

WAKA WAKA EHH EH~ salam . hallo . itz me dayang HANIMAH :) NOTHING IN HERE , catatan di hari-hari bosan sahaja . hehe . anyway , tQ visiting me .

De'Story De'Resume De'Fav De'Tutor

De'Credits!

Template: Aina Syaza
Editor: Faizah Zulkfifli
Owner: Ima
Others: Nur Syuadah 
anytime LASTMINUTE
salam

haha . here i am , again n again . ima bha ! haha

saja ja update blog ari nie , jap agy sambung balik wat LAPORAN AKHIR LATIHAN INDUSTRI (LALI) aku yang bakal-bakal shiyap . haha . insyaALLAH , sebelum mendaftar semester lima , aku shiyapkan LALI tuh . haha . palan-palan bha urang bilang :D

tadi 12-06-2012 , jalan-jalan pg library . kunun-kunun jalan pg wat LALI sama kawan , last-last jalan-jalan jua pg shopping . haha. bhesala GIRL kan . muzty ada jua aktiviti wajib tuh :)

nie gambar baju baru aku beli tadi . aku jalan-jalan sama mira n ned o.O

aku bli baju nie , sama dengan baju c ned , jadi dya bilang , post gmbr baju nie malam nie jua . jadi ned , nahhhh ! MUAT BHA :D

hahahahahaha


p/s : ned , aku tunggu kaw post gambar-gambar kita d library tadi :)




Older Post | Newer Post